SEMUANYA MANIS

Jumat, 09 Maret 2012
dalam hidup kita semua pasti ada banyak kenangan kan..maybe kenangan tu ada yang manis dan ada yang pahit..bagi kita plak samada kenangan itu yang termanis ataupun yang terpahit semuanya adalah yang terindah kerana disitu kita belajar erti hidup kan..

kita menjadi matang hanya dengan semua kenangan itu..dan kenangan sampai bila-bila pun takkan padam dari ingatan kita kan..kita akan selalu ingatinya kecuali kita dah mati nanti or kita dah nyanyuk..selagi belum jadi macam tu kita kan selalu ingatinya..



punya kenangan adalah sesuatu yang sangat indah..cuba bayangkan jika hidup kita tanpa kenangan..apa yang berlaku pada kita,kita lupa semuanya mcm tu jer..mesti hidup kurang menarikkan..hidup terasa kosong tanpa kenangan..kerana tiada satu apa pun yang dapat kita kenang...

jika kita ada kenangan sekurang-kurangnya bila kita kita sedih..kita ingat semua kenangan manis dalam hidup kita..kita mampu senyum kembalikan..begitu juga bila kita mula lupa siapa kita..cuba ingat semula orang2 yang sayangkan kita..kita pasti tak lupa mana asal kita..

alangkah bermaknanya sesuatu kenangan tukan..selamanya akan tersimpan di hati dan ingatan kita...akan buat kita tersenyum dan menangis tika kita terkenang kembali semuanya.....................

0 komentar:

Posting Komentar